Hemskt att vakna

Det tog ett tag för mig att fatta att det var väckarklockan som pep i morse. Det kändes precis så hemskt som jag förutspått att det skulle göra och helst ville jag bara vända mig om och somna om. Men man har ju en "snäll" man som då ganska burdust knuffar på en tills man grymtar och visar livstecken ifrån sig.
Tog mig upp och in i duschen.... sen vaknade man till.

Första jobbedagen efter jullovet är alltså avklarad och det var ganska trevligt. Känner att jag är trött ikväll så det kommer nog inte att bli några problem att somna.

Har inte vågat landa i soffan ännu eftersom jag vet att jag inte kommer därifrån sen. Tänkte surfa runt en liten stund först :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0