Utrensning av barnkläder

Det har varit en skön söndag och nu börjar man så smått ladda inför jobbveckan som kommer.

Idag har jag haft en utrensning av barnkläder som vi samlat på oss och lagrat på vinden. Vet egentligen inte varför man sparar så många plagg? Hos oss kommer det inga fler bebisar så för den delen så behövs det inte sparas ;-)
Visserligen börjar ju syskonen yngla av sig nu men mycket av det som Ellen & Erik haft är kanske inte riktigt det som de gillar eller valt att köpa i första hand.

En del plagg skänktes vidare till välgörande ändamål och en del plagg la jag in på Tradera (min nya sysselsättning :-)  ).
Har förresten sålt allt det jag la in förra veckan och pengarna dom ramlar in - härligt :-) *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0