1 år i morgon

I morgon fyller Wilda 1 år!
Det känns inte riktigt som att det hunnit gå ett år sedan Lotta sov över här hemma och väckte mig mitt i natten för att värkarna kommit igång. Martin, Ola och de andra grabbarna var ju fullt upptagna med Anders svensexa och sussade gott i ett militärtält uppe vid Immeln någonstans.

Det kommer att vara ett minne för livet när vi packar bilen full med ungar och hund och beger oss upp mot Immeln mitt i natten för att leta upp och hämta hem Ola för att sedan köra in dem till förlossningen. Lite tveksam var jag eftersom värkarna kom tätt och vi körde i helt fel riktning - från sjukhuset och inte till det.

Iofs knep Lotta ihop några dagar till innan Wilda (envis unge redan då!) bestämde sig för att hon helt enkelt inte ville stanna kvar inne i magen längre.

Stora damen börjar hon att bli och jag har ju inte visat hennes New York-present från oss. Den passade perfekt!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0