Grattis Jossan!

Idag fyller Jossan år!
GRATTIS kusinen! :-)

Var borta med en liten present nu ikväll. Smidigt när vi bor så nära varandra - vem hade kunnat gissa att vi som umgåtts så mycket i alla år även skulle hamna bara några hus ifrån varandra och ha söner som det bara skiljer en vecka mellan i ålder och som är bästa kompisar? :-)

Här hade jag egentligen velat lägga in en bild på oss två i våra ananas-dräkter (linne + byxor) som vi hade när vi var barn. Jag hade med gul bakgrund och Jossan hade med mintgrön bakgrund. Skitfula..... men då tyckte vi att de var hur häftiga som helst *hahaha*
Om jag inte minns fel så hade jag precis klippt av mitt låååånga hår till en kort frisyr med stubb (det var Jossan som övertalade mig att göra detta!)

ska se om jag kan leta fram de den här bilden någonstans i mina gömmor *hehe*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0