Härlig stranddag

Vaknade i morse av att Martins mobil ringde på nedervåningen. Tittar lite suddigt på min klocka ochh inser att den är 06.40.
06.40??!!!!
Ola skulle ju hämta Martin 06.30 och så vitt jag kunde se (även om jag inte hade glasögonen på mig) låg han fortfarande bredvid mig.
Väckte Martin (ganska brutalt) och han for upp som en raket. Inte var dag han försover sig. Lite stirrig i kombination med yrvaken var han ;-)

Själv somnade jag om och steg upp några timmar senare - gottigt! :-)

Idag hade vi bestämt att det skulle bli en stranddag. Det var hur skönt som helst och barnen lekte tillsammans och jag slumrade titt som tätt.
Wilda hade inget val för idag hade Lotta bestämt att hon skulle bad- och sand-vänjas.
Tidigare har Wilda demonstrativt lyft upp ben och fötter för att slippa nudda både sand och vatten. Lilla envisa stumpan har vägrat att gå i sanden.
Efter Lottas "inget-att-välja-på-taktik" så ville Wilda självmant traska ner till vattnet och gå omkring där. Inga problem att gå i sanden heller :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0