Tanja och Jenny

Men hjälp vad trött jag är!!! Jag fattar inte riktigt varför eftersom jag bara suttit stilla och slappat hela dagen.
Körde till Tollarp i morse för att träffa Tanja och Jenny. Spejade efter Tanjas gigantiska rosa tält men kunde inte hitta det någonstans. Insåg att jag var först :-)

Träffade några andra hundvänner som jag pratade bort lite tid med och när jag sedan vänder mig om så är Tanja och Jenny på plats och tältet rest. 
Tanja har ju skrutit om att det är ett 30-sekunders-tält men det ser ganska komplicerat ut att smälla upp på så kort tid. Nu var de ju visserligen två stycken ......... ;-)

Har haft en kanontrevlig dag med mycket trevligt sällskap och mycket valpmys. Jag försökte sno med mig Bosse hem men han är ganska matte-fixerad så det var inte så lätt *hehe*.
Snacka om att bli valpsjuk!!!

Hur gick det då för Tanja och hennes hundar?
BIR-valp för Bosse och BIR för Dogge.
I finalen var det 40 valpar(!) och sedan sållades det ut så att enbart 14 var kvar. Bosse var en av dem men sen fick han lämna ringen.
Dogge blev BIG-2.
Kanonresultat! :-) Grattis Tanja!

Jättetrevligt att få träffa Jenny också :-)
(Min haka hänger fortfarande ganska långt ner efter allt jag fått höra idag!)

Bilder kommer senare - orkar tyvärr inte nu......

Kommentarer
Postat av: Helena

NEJ!!! Inte vara för trött för sådant viktigt!!!! ;-)

2010-07-18 @ 21:20:11
URL: http://www.jaquilines.se
Postat av: Tanja

Tack underbara Pernilla för trevligt sällskap och hjälp med fotograferingen.

Först måste jag berätta att jag satte upp mitt tält själv pga att Jenny höll Bosse :-) Så snabbt går det.

Jo, bosse är lite mammig men du lyckades ändå ta dig en promenad med honom utan mig och det verkade ju gått bra. Men visst har han en volym som får en att låtsas som om man inte känner honom :-)

Schhhhhhhhhhhh tänk på våra hemligheter. Hoppas hakan har åkt upp en aning :-)

Kram på dig

2010-07-18 @ 21:22:02
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Lugn Helena! Jag har vilat nu ;)

Bilder kommer strax - ska bara maila några till Tanja också :)

2010-07-18 @ 21:33:19
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0