Väbadet och sedan Kiviks marknad

Martin blev hämtad av sin egen privattaxi tidigt ( omänskligt tidigt) i morse för att fortsätta med friggeboden ute i Rinkaby.
Själv sussade jag vidare precis som Ellen och Erik.
När vi vaknade bestämde vi oss för att fördriva dagen på Väbadet (som omväxling till stranden). Vi var bland de första och kunde välja och vraka var vi ville lägga ut våra handdukar.
Måste säga att det var hur mysigt och smidigt som helst där. Lite skönt att slippa sanden faktiskt fast samtidigt går det ju inte att jämföra ( ialla fall inte i mina ögon) stranden och ett friluftsbad.
Det kom mer och mer folk och när vi lämnade badet (vid 15-tiden) hade det fyllts på ganska rejält med besökare.

Hem och duscha och sedan bar det av till Kiviks marknad.
Det var förmarknad i kväll och vi trodde kanske att det inte skulle vara så mycket folk då. Fel hade vi! Det kryllade av människor som ville fynda.

Mitt bästa fynd var ett Baglady-armband - det blev kärlek vid första ögonkastet!

I morgon åker vi till Tosselilla!!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Precis vad jag trodde att det skulle vara en hel del människor på Kiviks marknad, därför tar jag det i morgon :-)

Kram

2010-07-19 @ 23:07:53
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0