Drink? Orkar inte.

Sara hade skickat ett mail om att de var några som skulle ut och ta en drink efter jobbet. Ville jag följa med?
Tja, hade ju varit kul men jag får kanske skylla på åldern eller nåt för jag är helt slut i både skalle och kropp. Orkar helt enkelt inte!
Hade iofs varit lite spännande eftersom det ena paret som skulle med var ett par som vi faktiskt träffade i Korea första gången jag var där. Då bodde de på samma hotell som vi och var där för att hämta hem sin adoptivson. Jag åkte hiss upp med dem och i hissen berättade de att de kom från New Jersey. Då berättade jag så klart att Sara och Emily var därifrån och presenterade dem för varandra. Sedan dess har de hållt kontakten och bor ganska nära varandra (tänk vad världen är liten).
De skulle alltså också med ikväll samt ett annat par som också adopterat barn från Korea och som snart ska tillbaka till dit igen fast då på semester.

Jag ringde upp Sara och vi bestämde istället att vi skulle höras imorgon och sedan träffas på söndag. Då skulle Emily också komma hit. Tydligen firar de Fars dag på söndag och hela familjen samlas i Liberty Park här i New Jersey. Sak bli riktigt roligt att träffa dem! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0