Jag saknar bilen

Det var lite oro i lägret här hemma igår kväll då barnen inte riktigt kom till ro. Eller... till ro kom de men sen vaknade de igen och hade lite svårt för att somna om.
Själv slocknade jag väl vid 01.30.

Idag vaknade vi vid 10.15 och strax därefter ringde första leksugna kompisen. Det är ett effektivt sätt att få upp barnen *hehe*.

Själv blev jag hämtad av Tina och sen blev det hundrunda på A3.

Satt och funderade på allt jag skulle vilja hinna fixa idag men kom sen fram till att det inte går eftersom vi inte har någon bil - ännu :-(
Vår bil är ju inlämnad på bilverstaden och skulle väl vara klar tills vi kom hem.... men det var den inte. Förhoppningsvis får vi tillbaka den på tisdag. Fick låna grannens bil igår så att vi i alla fall kunde köra och handla lite mat. Vi hade ju ingenting i kylskåpet direkt.

Kom på att jag ska till tandläkaren och ortopeden i Hässleholm imorgon. Frågan var ju hur jag skulle komma dit. För sent för att avboka tiderna då jag hade debiterats på avgiften i alla fall och det känns ju lite surt.
Ska försöka få en lånebil från verstaden imorgon och går inte det så har pappa lovat att avvara sin jeep så att jag kan ta mig runt.

Vad är egentligen "intern konsult"?
Fotläkaren sa att han skulle ringa mig i slutet av sommaren och då skulle vi diskutera hur vi skulle göra med min fot. Veckan efter jag varit där så fick jag en ny kallelse till en intern konsult på ortopeden i Hässleholm. Blir inte riktigt klok på det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0