Lördag

Det stör mig lite att jag inte kan se det kungliga bröllopet. Jag vet iofs inte om jag hade gjort det om jag varit hemma men att inte ha valmöjligheten stör mig en aning.
Här borta är det ingen nyhet att de ska gifta sig precis - om man ser eller hör något så handlar det mest om fotbolls VM.

Idag riktar vi in oss på Midtown. Vi kommer inte att hinna med allt idag men planerna är Empire State Buildning, Rockefeller Center, Times Square och lite till. Sara följer med oss idag vilket ska bli jättekul :-)
Ska ju även tillbringa morgondagen med henne och hennes familj.

Överdriver inte om jag påstår att hon skickat ca 10 mail totalt med olika grejer hon rekommenderar oss att se och göra. Det är bara att inse att 9 dagar inte räcker i NYC. Vi får prioritera utifrån vad vi verkligen vill göra och se och då handlar det ju så klart om vad barnen vill också.
Viktiga mail är de där hon rekommenderat olika "shoppingmalls" *hehe*. Ser fram emot en dags shopping i nästa vecka. Hon har även gett oss förslag på vad Martin och Erik kan roa sig med under tiden *haha*.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0