Måndag

Måndagkväll och redan vid 18-tiden var jag mer än redo för att få krypa ner i sängen och möta John Blund. Varför är jag så förbaskat trött?!

Barnen har tillbringat dagen hos mamma och Lotta (och Wilda) och de passade på att åka in till stan och shoppa lite. Hade skickat med pengar så att de kunde komplettera Ellens resväska med några linnen. Det blev två ganska välfyllda kassar med kläder både till Ellen och Erik som fick följa med hem *ler*. Tror att jag är skyldig Lotta lite pengar nu..... ;-)

Packningen har börjat ta form nu och de första plaggen har t.o.m. fått trilla ner i resväskan :-)
Fler och fler saker kan strykas från mina listor. Känns skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0