Simskola

I dag var det simskola för Ellen och Erik. De går i olika grupper men på samma tid (vilket är smidigt).
Jag fick traska mellan de olika bassängerna eftersom jag ville se både Ellen och Erik. Ellen förvånade mig genom att inleda med att simma en hel längd! Wow!!! Det innebar att hon fick ta steget vidare till "bana 2" (*hahaha*) vilket innebär att de som kommit lite längre simmar längder där. Nu är det ju så att Ellen orkar en längd sen blir hon oftast trött. Frågan är om det hänger på tekniken eller kondisen?

Erik fick jag inte riktigt någon koll på. Ett tag tyckte jag mer det verkade som att han fokuserade på att tävla och komma ikapp framförvarande person i bassängen *hrrmmm*.

Kul i alla fall att Philip går i samma grupp :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0