Sjusovare i familjen

Jag har nog inte helt vänt dygnet ännu och ställt om mig enligt den lokala tiden. Vaknar vid 6-tiden och är pigg. Som tur är så gör Erik det också. Däremot är de andra två riktiga sjusovare.
Jag och Erik steg upp och pysslade med lite av varje. Till slut tröttnade vi och bestämde oss för att gå till affären och handla lite extra tillbehör till frukosten. Vi gjorde vid oss och skrev en lapp till de andra två kvarvarande ifall de skulle vakna.

Erik och jag tog god tid på oss och hann verkligen utforska varje hylla i affären (och affären är stoooor!). Vi var ganska säkra på att de skulle vara vakna när vi kom hem igen för då var klockan runt 07.45. Men icke så nicke! De sov fortfarande!!! Medvetet började vi väsnas lite för nu tyckte vi det räckte. Vi ska ju fortsätta utforska stan - sova kan vi göra en annan gång ;-) (Fast om jag känner mig själv rätt så är jag ganska trött ikväll istället).

Det är redan strålande sol och jättevarmt ute - ska bli över 30 grader idag. Det var varmt igår också men det fläktade skönt då.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för att du delar med dig av er resa, kul att läsa och se bilder. Hälsa

Kram pernilla

2010-06-18 @ 15:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0