Sommarväder

Jag älskar detta sommarväder!!! ♥
Att man dessutom prickar in lediga dagar just när solen tänker titta fram gör ju inte saken sämre ;-)
Idag har jag hunnit med ganska mycket hittills om jag får säga det själv. Fixat och donat med lite av varje.
Ska strax köra in och väga mig och möta upp mamma och Lotta där (som jag lyckats få med mig).
Sen ska jag hem och förbereda det sista inför eftermiddagens fika med ligan (=Jessica, Sofie, Malin och alla barnen).
Klockan 13 ska Erik hämtas och sen ska vi direkt till Skepparslöv för Ellen ska ha fredagsredovisning och hon har då valt att berätta om Basti så då får vi åka dit så hon får visa honom.
Ungefär samtidigt som det är slut så står nog fikabrudarna (tänkte först skriva tanterna) här och knackar på dörren..... så det får bli till att skynda sig hem och sätta på kaffet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0