Stress

Nu är det slutspurt i skolornas värld. I morgon är det skolavslutning och den här veckan har varit intensiv (som vanligt). Eleverna genomförde en fantastisk dansföreställning igår och imponerade stort.
Man är lite "hypad" när man kommer hem efter ett sådant arrangemang och kommer inte riktigt till ro. Dessutom har man tusen andra tankar som man måste gå igenom för att inte missa något inför skolavslutningen - gäller både sina egna barn och elever.

Egentligen borde man börja slappna av nu men jag känner mig lite stressad över att vi reser på onsdag och jag har verkligen noll koll på läget.
Sara i USA mailar mig troget och jag får verkligen skärpa mig för att svara henne. Hon är gudasnäll och dubbelkollar allt med oss eftersom hon tänker hämta oss på flygplatsen. Tur att det finns någon som tänker på resan och vad man bör ha koll på.

Frågan är om jag klarar att slappna av när jag är där och kan njuta av upplevelserna utan att bara vara trött efter att precis ha avslutat vårterminen?

Imorgon är det alltså skolavslutning..... på lördag är det fotbollsmatcher och sen Sommarfest med övernattning hos pappa & Ingrid..... på söndag är det fotbollsmatch.... måndag och tisdag är det jobbdagar. Planerna är ju att avsluta tisdagen med bio- och restaurangbesök men frågan är om jag orkar och hinner *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0