Biljetterna är bokade

För exakt en vecka sedan skrev jag att jag trodde att flygbiljetterna till NY skulle bokas under dagen.
Tji fick jag.... Så blev det alltså inte.
Tjejen/kvinnan/damen som har som uppgift att hjälpa till att boka våra biljetter hörde aldrig av sig så efter två skickade mail till henne så började undra vad hon höll hus egentligen?
Idag fick jag svar där hon bad om ursäkt för att det dröjt. Var lite - med betoning på lite - sne eftersom jag haft lite koll på biljettpriserna under veckan och insett att priserna inte gått ner utan snarare åt andra hållet. Idag kostade samma biljetter 3500kr mer än för en vecka sedan - surt! :-(

Men vissa kan tydligen trolla - i alla fall om man jobbar på en resebyrå med koll på priser och platser. Helt plötsligt trollade hon fram 4 biljetter till oss..... billigare än vi tidigare blivit erbjudna. Hux flux så tittade solen fram bakom molnen igen *skratt*

Så nu är det bokat och klart. Vi åker den 16/6 och kommer hem igen den 25/6!
Känns skönt att äntligen ha något att gå efter. Sara och Emily har bara väntat på att få besked om när vi anländer så att de kan börja kolla runt lite mer seriöst. Vissa hotell är ju redan fullbokade och nu kan vi stryka de som inte är lediga under dessa dagar.


Kommentarer
Postat av: Magda

Åhhhhhh....

2010-03-22 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0