Sängborden är klara!

Äntligen...... är sängborden klara! Det tog tid men med facit i hand så blev de också väldigt snygga och jag är helnöjd. Martins morgonprojekt har alltså äntligen nått mål och nu behöver jag inte ha en gammal trästol som avlastningsyta bredvid sängen *ler*

Millimeterprecision, vitlaserade och med en rejäl gedigen ekskiva på toppen ....... kan det bli bättre? :-)

Nu startar snart nästa byggprojekt...... förvaringsmöbel och sängstomme till Eriks rum. Frågan är ju när de kommer att bli klara. Till sommaren? ;-)




Kommentarer
Postat av: Bodil

Supersnygga! Så fräscha! Har du gjort dem själv?

2010-03-09 @ 00:07:55
Postat av: Pilla

Ja.... jag önskar att jag kunde sagt att det var jag som gjort dem.... men tyvärr... så är det inte. Det är däremot min man Martin som snickrat. Man kunde nästan tro att det var Timell som varit i farten men i detta fallet är det faktiskt en Olofsson ;-)

2010-03-09 @ 19:47:10
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0