Studera

Inför nästa termin har jag sökt om att få studera och läsa Teknik.
Det finns något som heter Lärarlyftet och nu finns det då möjlighet att få studera med full lön om man väljer något inom de prioriterade områdena som kommunen plockat ut. Att den chansen och möjligheten ska dyka upp igen känns ganska overklig. Har inte varit så intresserad tidigare men då har det inte heller funnits områden som jag varit så intresserad av. Nu fanns det det! :-)

Idag fick jag veta att jag var en av de prioriterade på min arbetsplats och det känns så klart kul även om det fortfarande finns en del hinder på vägen. Man ska ju söka och komma in på kursen också......
Jag har hittat en kurs (på halvfart) som de har på högskolan i Jönköping och som handlar om Teknikundervisning för barn.  Förhoppningsvis så blir det den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0