Taco-kväll

Slocknade vid 20.00 igår. Var så fruktansvärt trött. Ellen tyckte det var märkligt att jag gick och la mig före henne *haha*
TGIF!!! Nu har jag ett par dagar framför mig då jag kan försöka ladda om batterierna. Ska bli himmelskt skönt!

Fredagar känns som typisk taco-kväll och så blir det i alla fall här hemma med lite rött vin i glaset. Undrar om jag klarar att hålla mig vaken till Let's Dance börjar? Ikväll måtte väl Willy åka hem. Han verkar vara en härlig prick med en gudomlig personlighet..... men därifrån till att vinna en danstävling finns en gräns. Man kan inte vara bra på allt. That's life!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag håller med dig ang Willy men jag tror att hans fans kommer att skicka honom till finalen. Tyvärr innebär ju det då att Mattias eller Claudia åker ut. Dom båda ska ju definitivt vara i final i vanliga fall nu när inte Stefan är kvar längre.

Kram

2010-03-19 @ 20:47:19
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0