Andas.... andas.... andas......

Andas andas andas.....
Jag är stressad men ändå inte. Har verkligen skitmycket som måste hinnas med ikväll men känner inte den där vanliga stressen - konstigt va? Kan det bero på att jag har ställt in mig på en lång och sen natt redan sen igår?

Martin är iväg på äventyr - han nattvandrar. Ja, inte själv alltså utan med sina elever. Pannlampa, regnställ och nya hikingdojjor på fossingarna......

Min eftermiddag/kväll:
Kom hem ca 16.45 efter jobbet.
17.15 kör vi till Eriks fotbollsträning.
18.30 kör vi hem från träningen.
Erik hoppar in i duschen och är superduktig och fixar allt själv.
Ellen hjälper mig att laga middag.
Kommer på att Erik har läsläxa som ska redovisas imorgon - shit!!!
Ellen över läsläxan med Erik.
Erik läser den sedan för mig.
Jag fortsätter med middagen och Ellen sitter med honom när han ska skriva och rita om det han läst - såååå duktiga båda två!
Vi äter middag och sen fortsätter Erik med sin läxa.
Jag dukar av och sätter mig sedan och börjar skriva skriftliga omdömen.
Ellen och Erik tittar på TV.
Jag glömmer bort att de ska gå och lägga sig och de sitter tysta som möss för att jag inte ska komma på det *hrrmmm*.
Upptäcker att klockan är mycket och jagar upp barnen i sängarna.
Läser ett kapitel för Erik.
Puss och godnatt på barnen.
Fortsätter skriva omdömen.
Inser att jag inte kommer att hinna duscha Basti (vilket jag egentligen borde för han kommer att bli som en stor fluffboll till utställningen på torsdag om jag inte gör det).
Klockan är 22.10 och jag har 60 skriftliga omdömen kvar att skriva!!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

låter som du har alldeles för mycket att göra. Verkligen andas, andas...hur hinner du och orkar. Jag jobbar kommer hem lägger mig i soffan! ;-))))

2010-05-12 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0