Effektiv morgon

Hade planerat att ta sovmorgon på lördagen men naturligtvis öppnas ögonen och man kan inte somna om. Irriterande till max!!!
Låg kvar en stund men bestämde mig sedan för att vara effektiv istället...... jag steg upp och duschade Basti som undrade vad som flugit i hans matte - sådana drastiska aktiviteter tidigt en lördagsmorgon *hehe*. Jag hade egentligen inget val eftersom det var hundutställning på söndagen och han var ju tvungen att fixas till.

Jag vet inte om man är extra effektiv efter drinkkvällar för jag hann både duscha Basti och göra mig i ordning så att jag kunde följa med när Erik spelade fotboll i Nosaby.
Ellen skulle också spela (i Bromölla) men eftersom familjen Olofsson bara har en bil så fick det bli att Ellen åkte med en kompis.

Eftersom vi skulle bli kidnappade på kvällen så passade jag på att vila lite när jag kom hem. Satt och göttade mig i solen och det var hur gött som helst :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0