Ha en bra dag!

Det har varit underbara lediga dagar och kanske är det inte förrän nu (när de är slut) som man verkligen värdesätter dem? Att njuta i nuet är något jag definitivt måste bli bättre på!
Att vara ledig är härligt men för min del måste ledigheten delas med någon. Att vara ledig alldeles själv och inte ha någon att umgås med hade gjort mig tokig. Nä, jag är nog för social för det ;-)

Det har varit händelserika dagar men nu kallar jobbet igen. Kom på att det faktiskt inte är så värst många jobbedagar kvar innan det är sommarlov :-)
Framförallt kom jag på att det inte är så värst lång tid kvar till vi reser *oups*.
Idag ska Ellens pass hämtas och ikväll ska vi maila iväg de där blanketterna (som man skulle fylla i och skicka för att få komma in i USA). Hoppas nu att det går smidigt och att inga oförutsatta händelser dyker upp.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0