I slutändan kanske det gynnar Spanien?

Jag och barnen sitter och slötittar på Eurovision Song Contest. Inte riktigt samma känsla som när Sverige är med..... även om hela tävlingen har flippat lite (tycker jag).
Måste dock säga att man vaknade till och blev lite mer fokuserad när det helt plötsligt dök upp en snubbe mitt under Spaniens bidrag. Han sprang in och deltog i deras framträdande. Hann tänka att det hela var lite märkligt upplagt - varför springer man in mitt under framträdandet och inte är med från början och varför har snubben bara en vanlig svart t-shirt på sig när de andra var utklädda till ballerina, clown, tennsoldat m.m. ?! Hahaha... stackars artister ;-)

Jaja, nu får de tydligen göra om sitt framträdande en gång till efter alla länder är klara..... i slutändan är kanske Spanien bara tacksamma över att den där snubben kom in på scenen. Vem vet? ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0