Jag känner mig dissad!

Idag har Erik spelat Gärdscupen i Åhus och hela familjen ville med och heja (ja, alla utom Ellen då). Alla följde med men efter första matchen dumpade vi av Ellen hemma hos Lotta & Ola. Det tyckte Ellen var mycket bättre! :-)
Pojkarna vann båda sina matcher och de var riktigt duktiga. De har verkligen utvecklats mycket nu under våren och det är kul att titta på!

Nästa vecka ska Erik stå över och då var planerna att hela familjen skulle följa med mig och Basti till Åhus för att uppleva sin första riktiga hundutställning. Nära och bra!
Vet inte riktigt när dessa planer ändrades men i dag deklarerades det att ingen tänkte följa med utan de tog hellre bussen till Vilan och tittade på när Eriks lag spelade matcher där.
Hallå?!
Jag och Basti känner oss ganska dissade! ;-)




Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad är det du säger, vem ska då hjälpa dig att fotografera, hålla borsten och handduken? Fy vad oförskämt :-) Dom har inte förstått hur trevligt det är att vara på utställning

Kram

2010-05-29 @ 21:29:24
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Nej, de har inte fattat det ännu. Fast när du anger just de där "spännande" uppgifterna (typ hålla borsten och handduken)så tror jag inte att det får dem att ångra sitt val att istället åka och titta på fotboll ;-)

Ska i alla fall åka till Rusta och inhandla en blå vagn :-)

2010-05-29 @ 22:03:17
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Tanja

Lycka till med vagnköpet. Jag kan inte lova att dom finns kvar eftersom det nu snart är 2 år sedan jag köpte min men man vet aldrig.

Kram

2010-05-30 @ 19:45:48
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0