Jag vill också ha......

Om ett par dagar fyller Ola år men det ska firas redan idag. Öppet hus heter det...... även om vissa fått mer eller mindre riktade tider att anlända *hihi*. Det gör oss absolut inget då vi ändå tänkt komma mot kvällen.
Måste erkänna att jag är duktigt avundsjuk på Ola som har fått nr. 1 på min spontanönskelista! Nämligen en Iphone!!!
Överväger att "råka" tappa Martins gamla telefon så att han lämpligt då kan ta över min och mitt abonnemang - då kan jag ju skaffa mig en Iphone! :-) Visst var det en strålande idé?!


Kommentarer
Postat av: johan

Klart att du ska ha en IPhone, ALLA har ju en ;)

2010-05-16 @ 19:52:26
Postat av: Pilla

Hahaha.... :-)

Ja, tänk om det hade funkat att bara säga så. Tyvärr funkar det inte på Martin :-(

2010-05-16 @ 20:25:07
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0