Kärleken den spirar

Kärleken den spirar ♥
Både Ellen och Erik är nykära så det ryker från öronen på dem :-)

I förrgår fick Erik ett "hemligt" kort i sitt fack i skolan.



Idag kom nästa brev....... frågan är ju hur man ska tolka detta och om det var meningen att jag som mamma skulle läsa det ;-)





*hrrmmm* ;-)

Jag kunde så klart inte hålla mig när Erik kom och bad mig läsa det. Brast ut i hysterisk skratt!
Är de inte lite för unga för sånt här? Eller är det jag som har blivit gammal? ;-)

Erik som är den största pyssel-hataren har nu plötsligt fått ett väldigt intresse för att klippa, klistra och rita. Han har idag pysslat ihop ett nytt fint ♥-kort till sin tjej. Kan man annat än le?

Även Ellen och hennes kärlek skickar meddelanden till varandra men som jag förstått det så är det mest sms :-)
Frågan är ju om hon kommer att klara sig på sitt kontantkort hela sommaren. Tycker nämligen det råder ganska aktiv sms-trafik här hemma *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0