Köpenhamn

1:a maj

I fjol startade vi (Malin, Sofie, Jessica, Margareta, Caroline och jag) en tradition ...... nämligen att åka till Köpenhamn och shoppa, äta och dricka gott.
Har verkligen längtat och idag var det alltså dags :-)

Shoppingen vanns nog av Jessica som hittade både det ena och det andra. Själv kom jag hem med ett par skor. Jag var verkligen i behov av ett par "finskor" men frågan är ju om de funkar med mina knölar och min broskbit - det återstår väl att se. Snygga var de i alla fall :-)

Hittade en superfin jacka/kappa men tog beslutet att inte låta den följa med mig hem. Just nu känns det ganska surt och hade gärna sett den hänga här framför mig (eller varför inte på mig?) men jag får försöka tänka på all shopping som jag förhoppningsvis kommer att göra i New York istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0