Snacka om trött!

Martin kom hem från sin nattvandring tidigt i morse och då tyckte jag att han kunde fortsätta vandra lite till - med Basti :-) På så sätt vann jag lite tid och behövde inte stressa så mycket - bra va?
Man kan väl lugnt påstå att Martin somnade på tre röda..... När jag gick upp för att säga "Hej då" så låg han där med pannlampan på och tidningen över huvudet. Trodde han verkligen att han skulle orka läsa? Jag drog av honom pannlampan och vek ihop tidningen - tror inte ens han märkte det.

Att jag sen råkade glömma min mobil hemma (och uppe i sovrummet) kunde ju inte jag hjälpa. Att det sen dessutom ringde några gånger i den på morgonkvisten kunde jag ju inte heller hjälpa ;-)
Martin kommer inte ens ihåg vad han sagt till dessa människor. Den ena var Lotta så det var ju ingen större fara men den andra var en förälder...... blir lite nervös för han har ingen aning om vad han säger i det trötta tillståndet :-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0