Är jag fåfäng?

Ska på minnesstund i kyrkan idag och sneglar på några av mina "finskor".
Hur gärna man än vill så passar det inte riktigt med skitiga gympadojjor till svarta finbyxor. Med vånda tar jag på mig mina svarta skor och känner genast att det kommer att bli en tuff dag för mina fötter.
Den korta promenaden i morse (ca 5 min) fick mig att få ångest över hur ont jag skulle ha det ikväll när det redan gjorde så förbaskat ont i foten i morse.
Mycket riktigt. Nu sitter jag här och betalar priset för min fåfänga. En fot som bultar och pulserar och värker som bara den. Jäkla skit!

När vi ändå snackar fötter så ringde operationsplaneraren faktiskt upp mig idag. Vi bestämde då att jag skulle skjuta på operationen till januari (eftersom det inte fanns några lediga tider före jul). Har man väntat så länge så kan man ju vänta några dagar till.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0