Etapp 1 är klar

Nyss hemkommen från svärföräldrarna i Hässleholm och ytterligare en supergod Fars dags middag. Återigen rullar jag fram och det är bara att konstatera att jag MÅSTE skärpa till mig och återfå min karaktär igen. Det får bli imorgon ;-)

Idag avslutade också Martin första etappen av Viggos nya kaninbur! WOW!!! Äntligen! Den är nu i stort sett redo för inflyttningsfest och sen är det "bara" hans trädgård som ska fixas till. Tanken är i alla fall att han ska få flytta in nu i veckan.



I buren finns det ett isolerat litet hus med plats för två :-) Tanken är ju att han så småningom ska få lite tjejsällskap men första ska kulorna opereras bort för någon masstillverkning av små Viggosar vill vi faktiskt inte ha.
Ser ni luckan till vänster i buren? Om man tar bort den så leder hålet ut i trädgården där han då ska ha en inhägnad bur. Denna del är då alltså inte klar ännu utan det är etapp två i den här spännande följetongen ;-)

Jag är i alla fall helnöjd med Martins snickeri!

Kommentarer
Postat av: Chattis

Jättefin bur hälsa Martin det. Viggo kommer att stortrivas där, tänk en tvåa för sig själv;)

2010-11-15 @ 11:38:26
Postat av: Anna Dahl

köp starkar nät så att inte Viggo kan bli uppäten av iller eller tugga sig själv ut. Såt där starkt fyrkants nät ska ni ha.

2010-11-15 @ 21:32:01
URL: http://krakebergagard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0