Gå hem Pernilla!

Den här helgen är såååå efterlängtad!
Jag börjar känna mig ganska trött nu och helgerna är guld värda. Hade bestämt mig för att sluta vid lunch idag då vi skulle vara på Ledarskapsdag under förmiddagen och det är ju alltid lättare att komma från jobbet när man inte är där ;-)
Jag visste att om jag åkte dit skulle det bli svårare att komma därifrån.

Tyvärr uppstod det vissa grejer som gjorde att mitt samvete inte hade fixat en hel helg utan jag körde alltså till jobbet fast beslutsam om att bara stanna max en halvtimme.
Sure....! *suck* Det gick ju rent åt h_lvete!!!
Det slutade med att jag låste och gick därifrån 3½ timme senare - skitirriterad på mig själv! :-(

Iofs har jag inget som ligger och väntar på mig nu som måste göras och det känns ju ganska bra..... alltid något positivt :-)

Vad kan då snabbt få mig på bra humör igen? Jo..... shopping så klart! :-)
Det hinner man ju tyvärr inte med så ofta nuförtiden. Åkte in till stan och hittade världens finaste klänning och lite annat smått och gott. Mycket shopping på kort tid - I like! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0