Koll på läget (för en gångs skull)

Det är en fullspäckad lördag men för en gångs skull så har jag och Martin full koll på logistiken och tror oss ha pusslat ihop allt :-)
Det började med Eriks handbollsträning i morse (under tiden städade jag ..... jo faktiskt).
När Erik kom hem så körde Martin och handlade och Jossan kom hem här för att planera tjejmiddagen som snart äger rum. Lagom till att vi var färdiga var det sen dags för Ellen att bli skjutsad in till Magasinet i stan för att tävla 5-kamp (kalas).
Under tiden som Martin skjutsar in Ellen så slänger jag och Erik i oss lite lunch för snart är det dags för oss att köra till Bockeboda där Eriks klass med familjer ska träffas för tipsrunda, lekar och grillning.
Det slutar 16.00 men någon av oss får avbryta och köra och hämta Ellen kl. 14.30. När de sedan kommer tillbaka till Bockeboda är det sen nästan dags för familjen Olofsson att bege sig hemåt för att göra sig i ordning inför kvällens middag hemma hos pappa & Ingrid kl. 17.00.

Intensivt? Tja.... njae. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gäsp, jag ska bara puffa till kudden sen sover jag en stund till.

Kramar

2010-11-13 @ 15:34:02
Postat av: Tanja

gäsp, jag ska bara puffa till kudden sen sover jag en stund till.

Kramar

2010-11-13 @ 15:34:59
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0