Positivt

Lugnet har lagt sig....resten av familjen har åkt och kvar är jag. Har lite sovmorgon idag och åker om ca 30 minuter.

Har varit lite dålig på att uppdatera även om det funnits mycket att skriva om. Man tror att man ska hinna så mycket mer än man gör *suck*.

Först och främst vill jag bara berätta att jag fått svar på mitt cellprov som jag fick ta om efter ett hastigt telefonsamtal. Det visade sig vara positivt vilket innebär att den där ev. cellförändringen som fanns där för ett år sedan nu helt plötsligt har försvunnit. Jag vet inte om jag omedvetet känt på mig hela tiden att det inte varit något eftersom jag ärligt talat inte skänkt det en tanke sedan jag var där. Hur som helst så är det skönt att ha det svart på vitt nu i alla fall :-)

Sen är det den här snön.......
Jag gillar verkligen snö men inte när man inte hunnit byta till vinterdäck ännu. I går morse var det inte kul att köra till jobbet. Kändes som om man kröp fram. Idag blir det buss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0