Tjejmaffian

Gårdagen var en toppendag och även om jag lämnade kameran hemma så är huvudet fullt av ögonblicksbilder från dagen :-)
Höjdpunkten var nog ändå våra timmar på Tivolibadet då vi hade personlig instruktör - Annika - som gick igenom hjärt- och lungräddning och livräddning med oss. Hon testade oss verkligen och även om jag inte lyckades plocka upp den där tunga dockan från det djupaste så måste jag nog ändå säga att jag tyckte det gick bra :-)
Kul som sjutton var det i alla fall..... för att inte snacka om nyttigt! Nya rön hela tiden så det gäller ju att hålla sig ajour.

Vilken tur att man har så goa vänner! :-)
Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tyckte du klarade det jätte bra men om du vill ställer jag gärna upp så att du får komma ner och hämta dockan:)

2010-11-28 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0