Toy Story 3

Härliga fredag! :-)
Helgerna är alltid underbara och så även denna. I eftermiddags blev det biobesök med hela familjen. Brydde mig inte så mycket om vilken film Martin hade bokat biljetter till men nu efteråt måste jag erkänna att Toy Story 3 var otroligt rolig och rekommenderas verkligen :-)
Mysigt att kunna göra saker med hela familjen - verkligen kvalitetstid!



Har också hunnit hämta mina nya brillor som efter många justeringar nu sitter på min lilla näsa och allting är väldigt klart och tydligt *hehe*.

Kvällen tillbringas framför TV:n. Ellen har Antonia här men just nu är det Erik och Antonia som leker och jag och Ellen sitter och tittar på Idol :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0