Halsmandlarna som spökar?

Imorgon är det nog dags att ringa farbror doktorn och få en tid till Erik.
Hans feber försvann ju men jag tyckte aldrig att han blev som vanligt i halsen. Han har inte ont när han sväljer längre men han låter fortfarande lite grötig.
Idag påpekade han att han var öm på halsen och visade var jag skulle känna. Han hade ju en böld där!!!
Vad fasiken kan det vara?! Mandlarna? Det skulle kanske också förklara varför han börjat snarka som en galning om nätterna.
Bäst att kolla upp det.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hello!

Har du fått katalogen med kläder än?

2010-10-20 @ 19:50:34
Postat av: Pilla

Japp! Jag har den här hemma :-)

Jag kan komma bort med den i helgen.

2010-10-20 @ 20:08:21
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0