Hela veckans trötthet

Herregud vad trött jag är idag! Undrar om det är hela veckans trötthet som samlats den här dagen? Igår var det ju full dag så då fanns det inte "utrymme" till att känna efter men idag då vi inte har något inplanerat så kommer det över mig som ett brev på posten.

Jag har varit ute med Basti tillsammans med Tina och Mia och sen har jag inte gjort något vettigt alls. Har bara slappat och tagit det lugnt. Lekt lite med Erik och hjälpt honom med läxan.
Nu ska Ellen snart spela fotboll men jag vet faktiskt inte om jag orkar följa med.

Imorgon sätter ännu en hektisk vecka igång och jag undrar om det någongång kommer att sacka ner på tempot eller det är så här det alltid kommer att vara? Ja, det återstår ju att se.

Brukar gilla hösten och att det börjar mörkna men just nu känner jag ett gigantiskt behov av sol och ljus. Ge mig lite energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0