Jultidningar?

Idag är jag verkligen inte mitt fräschaste jag. Jag vandrar runt här hemma i tights, tröja, lurviga inneskor och med allmänt flottigt hår. Men va fasiken..... vem bryr sig så här en söndag? ;-)
Har insett att även veckorhandlingen kommer att tillfalla mig denna dag vilket jag INTE ser fram emot :-(
Gillar verkligen inte att handla mat!
Dessutom innebär det att jag måste ta tag i mitt ofräscha jag och dutta till mig lite så att jag kan stiga in i en mataffär utan att skrämma iväg alla andra kunder. Jobbigt! *suck*

Ellen har varit hemma en runda efter sitt ödleletande och nu är hon iväg igen på en jultidningsrunda. Verkar gå lite trögt men hon får skylla sig själv då hon är sent ute.
Om det är någon som är intresserad av att köpa jultidningar så säg bara till. Ellen blir överlycklig!

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0