All inclusive

Är alldeles ensam hemma eftersom de andra redan gett sig av till jobb och skola. Ska snart ta bussen men har en liten stund över.

Igår fyllde vår lilla snäcka 10 år! Fattar inte var tiden tagit vägen?! Ellen fick bestämma vad vi skulle äta till middag och hon valde då (inte särskilt överraskande) kinamat. Vi var och hämtade det efter jobbet och hade myspys här hemma ♥.

Hon tycker fortfarande att hon haft världens bästa födelsedag och är nog fortfarande lite i chock över sina otroligt fina och generösa presenter som hon fick.
Outstanding var nog ändå att hon ska få tillbringa en HEL VECKA tillsammans med Wilda. Om det så bara hade varit hemma i Rinkaby så hade det varit en toppenpresent för henne men lägg då även till all Inclusive!!! Ellen har verkligen hakat upp sig på det där med all Inclusive och jag har försökt berätta för henne att hon lever i ett "all Inclusive"-hem.

"- Men mamma! Om jag blir sugen på en glass så kan jag liksom bara gå och ta det på hotellet."

"- Mmm.... om du bara helt plötsligt blir sugen på en macka så kan du bara gå och ta det här i kylskåpet."

Kom inte och säg att vi inte har all Inclusive! ;-) *hahaha*

Ellen ska alltså till Kanarieöarna någon gång i början av nästa år.
Jag vill också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0