Helgen

Söndagkväll och jag ligger redan i sängenredo med min date med John Blund. Är trött som en gnu och önskar att helger skulle förlängas med ytterligare en dag.
Måste ju ändå berätta om min helg! :-)

I fredags jobbade jag länge (extra länge) och eftersom Martin roade sig på pubarna på Ströget i Köpenhamn så hade barnen placerats hemma hos pappa & Ingrid. Kom dit och hämtade dem efter jobbet och sen hem och laga middag. i landade framför TV:n alla tre men ögonlocken kändes ganska tunga på oss alla så vi bestämde att fortsätta fredagsmyset uppe i stora sängen och titta på TV där. Ganska snart föll ögonlocken och snart sov vi alla tre :-)

I lördags spelade Erik Gärdscupen i Åhus och hela familjen var givetvis med. Riktigt skönt väder var det också :-)
Jag hann med en kort power-nap efter det och sen kom Tanja och hämtade mig. Vi skulle nämligen på överraskningsfest!!! :-)
Så himla kul!!!
Äntligen kan jag skriva om det! Det har ju varit sådant hysch-hysch kring det eftersom vi inte skulle avslöja något för jubilarerna :-)
Margret & Tage har och ska fylla 60 år och det hade deras dotter Stina och hennes sambo bestämt sig för att fira med en överraskningsfest.
De hade samlat ihop ett glatt gäng som skulle komma dit på kvällen och överraska. Själva trodde Marget & Tage att de skulle på middag hemma hos Stina & Peter...... men det blev alltså lite mer än så ;-)
Deras miner var helt obetalbara och jag önskar att jag hade kunnat spela upp dem för er. Överraskningen var total och det blev hur bra som helst :-)
Det blev tävlingar hela kvällen och tiden gick hur snabbt som helst. Det var längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår kväll :-)
Nackdelen var ju att det tog ett tag att komma hem.....
Stackars Tanja skulle dessutom upp och jobba kl. 07 i morse! Hon var hemma vid 03.30-tiden den stackaren eftersom hon har ytterligare en timmes bilfärd efter hon släppt av mig.

Tusen tack för en fantastiskt trevlig och rolig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Tack för igår och för att du höll mig sällskap i bilen. Sista biten utan dig var grym, jag var så trött att jag hittade inte hem (det är sant). Jag körde fel och hamnade in i Hörby och hittade inte ut :-) Jag har ju aldrig kört från Småland förr :-/

Kram på dig

2010-09-05 @ 21:50:08
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Helena

GRYM kväll!!!

2010-09-06 @ 08:52:13
URL: http://www.jaquilines.se
Postat av: Johanna

Det var riktigt roligt på festen och roligt att träffa dig igen för det var ju ett bra tag sedan vi sågs i Kosta. Resan gick ju bra hem iallafall, skönt bara stackars Tanja som hade så långt och upp tidigt på morgonen....Massor med kramar och hoppas att vi ses snart igen.

2010-09-07 @ 08:41:03
URL: http://atlashemsida.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0