Kort arbetsdag?

Måndag igen......
Bestämde mig igår för att faktiskt "bara" jobba 8 timmar idag. Den regeln har varit svår att hålla hittills då tiden ofta försvinner iväg och man inte är hemma förrän ganska sent. Jag har inbillat mig att det kanske bara är nu i början det blir så men sakta har jag börjat inse att det nog är så det kommer att se ut såvida jag inte tar mig i kragen och faktiskt åker hem.
Idag hade jag bestämt med Tina och Mia att vi skulle ta en hundrunda kl. 17.30 vilket innebar att jag var tvungen att ta bussen vid 16-tiden. Kände mig inte klar med jobbet när jag gick men när jag väl satt på bussen så kändes det bra.

Idag blev det hundrunda i Horna eftersom vi sedan bestämt oss för att åka ner till brukshundsklubben för att spana in alla söta valpar som börjat på valpkurs.


Kommentarer
Postat av: Anders

Välkommen till verkligheten!!!

2010-09-07 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0