Nya brillor på gång

My good!!! Vilken dag!
Jag gillar ju iofs att ha många bollar i luften och ett tajt schema men idag var det på gränsen faktiskt.
Från det ena stället till det andra och ingen paus......
Man känner att man lever i alla fall :-)

Har hunnit med en synundersökning också och tagit hem  några olika bågar för att "känna efter" om någon av dem är mina framtida glasögon. Tänkte att jag skulle byta stil den här gången (har haft mina andra i 4 år nu) och eftersom de är rektangulära så ville jag byta form. Nu blir det lite mer åt det runda hållet vilket fick Martin att sucka och skaka på huvudet *hrrmm*.

Sen är det ju faktiskt en vanesak också. Efter ett tag har både en själv och omgivningen vant sig - huvudsaken är väl ändå att man trivs! :-)

Sen var det det här med tjockleken.... *suck*
För visst spelar det roll!!! Kom inte och säg något annat!
Mina glasögon tillverkas i specialbeställt glas eftersom de annars hade varit tjocka som... ja, jag vet inte vad. Jag kan höra att både Anders (lillebror) och Johan (lillkusinen) sitter och asgarvar just nu.... :-P

Exempel på Martins kommentarer när jag provade bågarna:

"- För mycket 80-tal."
"- Du ser ut som en vänsterpartist."

Hur ser en vänsterpartist ut?!?!


Kommentarer
Postat av: Anders

Sjätte sämst i Europa:)

2010-10-01 @ 17:29:10
Postat av: Johan

Ja du har rätt pilla, det går bara inte att hålla sig hahahahah... Litar på att du kommer att hitta snygga bågar, strunta i vad Martin säger, vad vet han om vad som e coolt och snyggt ;)

2010-10-01 @ 18:40:53
Postat av: Pilla

Nä, du har rätt Johan..... vad vet Martin egentligen! Du och jag brukar väl dra åt samma håll, eller hur? Kanske dig jag ska rådfråga?



Anders - efter alla år! Det var inte sjätte sämst..... möjligtvis sjunde ;)

2010-10-01 @ 19:23:25
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0