Stor dag

Idag var det en stor dag.
Ellen har tagit hål i öronen! :-)
I lördags beställde vi tid på Skägg o lockar och idag var det alltså dags. Jag mötte upp henne i stan efter jobbet och vi gick till salongen. Vi var informerade om att det var en kille som skulle ta hålen. När vi stiger in står det två tjejer där varav den ena säger att det är hon som ska ta hålen.
OK, då har det väl blivit ändring, tänkte jag.

Vi gick upp och satte oss och tjejen kommer efter. När vi sitter där och hon börjar informera så upptäcker jag att hon är ganska bredaxlad och har noll bröst...... shit - det är en kille!!! Det hade alltså inte blivit någon ändring - det var en kille! Hur i hundan kan man vara så lik en tjej?! Mascara, tajta kläder och en feminin röst hjälpte ju så klart till att förvilla. Om han nu ville likna motsatta könet så måste jag ge honom en guldstjärna för det - han har lyckats! :-)

Trevligare människa får man nog leta efter. Det var nästan så att jag själv ville sätta mig i stolen och ta några hål. Mysig kille/tjej det där :-)

Ellen hade blivit emlad så hon tyckte inte det kändes ett dugg.
Hon blev verkligen jättefin i sina örhängen :-)





*fin*


Kommentarer
Postat av: Tanja

Skägg och lockar, namnet är kanske till för att förvilla. Iallafall, Ellen blev så fin. Lite bling bling skadar aldrig.

En annan sak, jag försöker ofta kommentera dina inlägg men väldigt ofta går det inte, någon typ av error.

Kram

2010-09-29 @ 10:03:15
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Ja, visst blev hon fin! :)

Error? Vad trist! Bra att du säger till - hade ingen aning om att det var så ofta :(

2010-09-29 @ 18:04:34
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0