Min typ av humor :)

Igår kväll gjorde jag något som jag länge planerat att göra och som jag riktigt sett fram emot att få göra mot Erik *hehehe*
Han är ju en liten nattvandrare som oftast kommer in till oss vid 4-tiden på natten. Tyvärr vaknar varken jag eller Martin så att vi kan kommendera tillbaka honom till hans säng utan han har en förmåga att kunna smyga ner mellan oss utan att vi ens märker det. När vi sedan vaknar på morgonen så bara ligger han där. Svårt att åtgärda det då.

Igår efter episoden med vantarna tyckte jag dock att det kunde vara dags att genomföra detta.
När Erik somnat på sitt rum så tog jag fram plastfolien och tejpade fast två bitar palstfolie rakt över dörröppningen. Hittade inte tejpen (den hade Erik och hans kompis haft och tejpat vattenkranar här i huset för några dagar sedan....) så jag fick nöja mig med "Hello Kitty plåster". Funkade alldeles utmärkt ;-)

Enda natten som man faktiskt längtade tills han skulle vakna och komma in till oss :-)
Mycket riktigt - mitt i natten så hör man först en duns och sedan ett högljutt:

"- Jättekul alltså!"

*asg*

Min humor :-) *hahahahaha*


Kommentarer
Postat av: Tanja

Skitkul, tror jag ska testa det på hundarna också så jag kan få soffan för mig själv :-)

HAHAHA, synd ni inte satt upp videokameran också. Skulle varit kul att se Erik

Kramar

2011-04-06 @ 20:12:22
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0