Tacksam över att få jobba!

Ibland är man bara så tacksam över att få jobba!!!
När jag idag kommer hem och inser att det varit PRECIS så som jag befarat - Martin och hans pappa har tagit begreppet "omständiga" till en ny dimension ;-)
Martins mamma berättar halvt uppgivet för mig att hon bevittnat hur du burit in den stora gipsskivan för att efter en liten stund bära ut den igen..... för att sen bära in den igen för att göra nya mätningar och sen bära ut den igen för att såga.... för att sen bära in den igen och upptäcka att den ändå inte riktigt blev på millimetern perfekt så då bär man ut den igen.... osv. Totalt trodde hon att de MINST burit in den 5 ggr *suck*.
Jag är alltså så glad och tacksam över att få ha jobbat idag! :-)

Imorgon fortsätter de men då tar jag med mig barnen in till stan för lite shopping och lunch/fika tillsammans med Josefine, Elina och Tilda. Då kan karlarna här hemma få dona & greja bäst de vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0