Cykelväska

Som så många gånger förr så har jag nu (återigen) börjat mitt nya liv *hahaha*. Ja, frågar ni Martin så orkar han inte ens skratta åt det längre utan skakar bara på huvudet och himlar med ögonen.
Hur som helst så har jag dammat av cykeln och börjat cykla till jobbet. Ni som trodde att det skulle bli en engångs-grej kan gå och gömma er för jag har nu cyklat många gånger :-)

Ni vet ju hur jag är. För att göra något som kräver ansträngning så vill jag gärna ha något som på något sätt gör det lättare eller åtminstone får mig att tro att det blir roligare. Med andra ord - shoppa något som jag kan använda i dessa jobbiga situationer ;-)
Jag har nu shoppat en cykelväska som jag tror kommer att bli kanonbra. Skulle det sen vara så att jag av någon anledning slutar att cykla till jobbet så kan jag ändå använda denna väska som jobbväska då den har ett kroksystem att fästa på pakethållaren men som man lätt döljer genom en blixtlåsanordning. Visst låter det bra? :-)
Tror att detta kommer att underlätta min cykling enormt och göra att jag får massor av ny motivation till denna gratis-motion *hahaha*.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag blev själv lite tantig öfr några år sedan och skaffade cykelkorg. Så sött tyckte jag. Nu har jag hittat en ny cykelkorg som är ännu sötare. Vill bara ha men när jag skulle köpa den så var den slutsåld. Detta är min anledning till att jag istället tar bilen ;-)



Kram

2011-08-23 @ 15:10:20
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0