Fotbollsdag och sen 12h sömn!

Igår var det dags för lilla Gärdscupen att dra igång igen. Erik har verkligen sett fram emot det!
Killarna har två lag anmälda men många njuter fortfarande av sista sommardagarna så till den här omgången var de bara 7 st vilket innebar att dessa fick spela ALLA matcher, dvs fyra stycken.

De spelade fantastiskt bra och det gav resultat - alla fyra matcherna vanns även om det så klart var trötta killar i sista matchen. Vinnö, Viby, Åsum och Åhus fick se sig besegrade den här gången.

Nästa helg är de däremot fler spelare och kan dela upp sig i två lag :-)

Vi hann precis hem och landa och sedan var det dags för Ellen att spela match i Bromölla. I väg igen och stå och heja :-)
Tjejerna gjorde en kanonmatch med riktigt bra spel. Det rättvisa resultatet hade varit en klar vinst för Wä men det är ju aldrig riktigt rättvis och bollen är som sagt rund. Tjejerna förlorade med 1-2. Något som däremot var riktigt kul var att Ellen gjorde mål. Det var hon verkligen värd :-)

Redan i bilen hem vid 18.30 kände jag att jag hade svårt att hålla mig vaken. Var fruktansvärt trött.
Tror att jag slocknade i soffan runt 21-tiden och sen är allt som i en dimma. Kommer inte riktigt ihåg när kidsen gick och la sig och inte heller att Martin tittade på en av filmerna vi varit och hyrt och planerade att se. Det gick helt enkelt inte att få liv i mig.
Sov till nio i morse och det innebär i stort sett 12h sömn! Så gott! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0