Massage

Shit vilken vecka! Om jag ska vara ärlig så deppar jag inte alltför mycket över att fredagen är här ;-)
Framöver kommer jag förhoppningsvis kunna komma igång med det som ska bli mina mer ordinarie arbetsuppgifter och jag hoppas att allt lugnar ner sig då.

Idag hade jag dock något extra att se fram emot..... massage! :-)
Det är helt fantastiskt skönt och man ligger där och känner att man blir mer och mer avslappnad. 70 minuters effektiv massage - tja, då hinner man faktiskt slappna av och t.o.m. slumra till lite ;-)
Ni vet man ligger där halvt i dvala och plötsligt är det som om man kommer upp till ytan och vissa tankar rusar genom huvudet....som typ - snarkade jag? vad var det som gjorde att jag vaknade till?

Första gången jag var där så frågade de om de fick ta kort. Vet inte om jag skrev om det i ett inlägg - det är i vilket fall som helst ganska längesedan.
Kom att tänka på det idag och hittade till slut deras hemsida. *hahahaha* tja, vad ska man säga? Vet inte om jag är så särskilt fotogenisk där jag ligger under handduken *hahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0