Mina gy-skor har kommit!

När vi kom hem idag och fick vår post levererad av grannen så upptäckte jag att jag hade ett paket att hämat ut uppe på Konsum. Alltid spännande och kul med paket! :-)

Kom på att det måste vara mina gy-skor som jag beställt! Jippie! Har verkligen längtat! Beställde dem i söndags och de måste ha kommit i fredags vilket jag tycker är snabbt levererat då de skickats från England.

Jag har som sagt kärringfötter - på många sätt -vilket bla innbär hallux vallgus. Denna knöl skaver hål på skon och varje år har jag  alltså ett stort hål precis där knölen sitter. Lite trist måste jag säga :-(

Inte heller så kul att gå runt med söndriga skor även om jag vet att jag bör använda dem i största möjliga mån för att inte försämra utgångsläget för mina fötter och deras framtid.

Har haft samma skomodell i flera år nu eftersom jag vet att det är bästa möjliga modell för mina fötter (noga utprovat). Brukar bara gå in och säga att jag vill ha likadana. Tyvärr är det så jäkla dyrt!
Fick då tipset av Thomas som verkligen kan det där med gy- och löparskor att beställa från denna sida på nätet.
Tur att man kan få hjälp av ett proffs :-)
Har alltså nu fått skorna och det funkade perfekt! Så smidigt och framförallt - såååå billigt! :-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!

Vilken sida beställde du ifrån?

Menar du dina vanliga Asics skor som jag också har?

Kram

2011-08-08 @ 22:21:04
Postat av: Pilla

Ja, det glömde jag ju att skriva.... Sidan heter startfitness (du kan googla det). Fick tips om ytterligare en sida men som jag för tillfället glömt namnet på (får återkomma med det).

Japp, likadana Asics som jag haft i flera omgångar. Bara betydligt billigare den här gången :)

2011-08-09 @ 07:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0