Stack till jobbet

Idag var det min sista lediga dag.
Trodde jag hade dagen fullspäckad med ev. TVÅ fikor inplanerade mixat med lite andra ärenden. Så blev det alltså inte....
Det ena efter det andra avbokades och det slutade med att jag låg här i soffan som den soffpotatis jag är och undrade varför jag egentligen inte var på jobbet istället.
Barnen flög sin kos hem till kompisar så de har man inte sett röken av på hela dagen. Martin som nog anade att jag skulle kunna bli aningen rastlös framåt dagen gav mig en väldigt vass blick som sa att det inte ens var lönt att diskutera ev. utflykter eller andra aktiviteter idag då han hade massor att förbereda inför morgondagen (Martin börjar nämligen också jobba imorgon).
Bestämde mig därför att bryta min ledighet lite tidigare och stack iväg in till jobbet för att göra lite nytta i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0